تور گرجستان
تاریخ : چهار شنبه 9 فروردين 1396
بازدید : 119
نویسنده : شاهد

تور گرجستان

تور گرجستان : گرجستان یکی از کشورهای استقلال یافته از اتحاد جماهیر شوروی است که در منطقه قفقاز واقع شده و از نظر جغرافیای سیاسی اهمیت زیادی دارد. 
این کشور از شمال با روسیه، از جنوب با ترکیه و ارمنستان و از شرق با آذربایجان همسایه است. در غرب این کشور دریای سیاه قرار دارد. 
کشور گرجستان یکی از کشورهای قاره اروپا است البته به طور دقیق باید گفت کشوری است که در منطقه اوراسیا قرار دارد که مرز بین اروپا و آسیا است. دو سوم این کشور کوهستانی است. 
این کشور تاریخ طولانی دارد. گرجستان دومین کشور در جهان بود که دین مسیحیت را به عنوان دین رسمی در قرن چهارم پس از میلاد انتخاب کرد. مردم آن به میهمان‌نوازی معروفند و سنت‌ها و غذاهای آن طرفداران زیادی دارد. 
این کشور عضو سازمان جهانی تجارت است و تلاش می‌کند به عضویت اتحادیه اروپا و ناتو درآید.

سیاست در گرجستان: در جمهوری سوسیالیستی گرجستان رئیس جمهور هم رئیس حکومت است و هم رئیس دولت. رئیس جمهور با رای مردم برای دوره‌ای پنج ساله انتخاب می‌شود. نخست‌وزیر این کشور هم مسئولیت برخی از وزراتخانه‌ها را به عهده دارد. 
مجلس قانونگذاری این کشور 235 کرسی دارد که نمایندگانش با رای مردم برای دوره‌ای پنج ساله انتخاب می‌شوند.

تور گرجستان: برای سفر به گرجستان با تور این کشور باید خود را برای متعجب و غافلگیر شدن از طبیعت بسیار زیبای این کشور اماده سازید خصوصا در مسیر شهرهای تفلیس و باتومی که به تماشای زیبایی کوههای قفقاز خواهید نشست.

برای تور گرجستان ارزان بانک اطلاعات تور , های تورینگ تضمین ارزانترین قیمت موجود را از آژانس های مسافرتی برگزار کننده این تور دریافت نموده است.

قیمت تور گرجستان بسته به نوع و کیفیت هتل و نوع سفر به این کشور مثلا تور گرجستان زمینی و یا تور گرجستان هوایی و نوع هواپیمایی متغیر میباشد.





:: برچسب‌ها: تور گرجستان ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این وبلاگ صرفا جهت ثبت لینک ایجاد شده است ، وب سایت ( وبلاگ ) هایی که تمایل به ثبت و یا تبادل لینک دارند میتوانند با استفاده از بخش نظرات نسیت به ثبت لینک اقدام نمایند . شاهد